مهلت اصحاب رسانه برای عضویت در سرای روزنامه نگاران تمدید نمی شود
نوشته شده توسط : sasurse

' مجید امرایی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: مرحله دوم نام نویسی خبرنگاران و روزنامه نگاران در سرای روزنامه نگاران ایران از ابتدای خرداد ماه جاری آغاز شده و تا سی ام خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

این مقام مسوول در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: تا كنون 510 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سرای روزنامه نگاران ایرانی نام نویسی كرده اند.

امرایی ادامه داد: پس از پایان مهلت نام نویسی و بررسی پرونده ثبت نام كنندگان، اسامی برای صدور كارت عضویت به معاونت مطبوعاتی ارسال خواهد شد.

مدیر سرای روزنامه نگاران ایران گفت: در مرحله نخست پذیرش عضویت نیز كه بهمن ماه سال گذشته صورت گرفته، 460 نفر ثبت نام كردند كه برای تمامی این افراد كارت عضویت صادر شده است.

به گفته مدیر سرای روزنامه نگاران ایران، اعضای سرای روزنامه نگاران می توانند از امكانات رفاهی مانند تعاونی مسكن و صندوق وام و امكانات آموزشی مانند برپایی نمایشگاه های تخصصی و كلاس های آموزشی استفاده كنند.

مجید امرایی با بیان اینكه تفاهم نامه سرای روزنامه نگاران و بیمه ایران هفته آینده نهایی می شود افزود: اعضای سرای روزنامه نگاران می توانند با معرفی سرا از تسهیلات وی‍ژه بیمه ایران مانند تخفیف در بیمه بدنه و شخص ثالث خودروهای خود بهره مند شوند.

وی همچنین از راه اندازی صندوق وام اضطراری خبرنگاران تا پایان نیمه نخست امسال خبر داد.

اجتمام**9140**1569





:: برچسب‌ها: ساحل , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: